سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری «رزم دیدنی» معرفی شدند

لرستان - برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری «رزم دیدنی» در بخش‌های شعر و تجسمی در شهرستان نورآباد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در نورآباد آیین اختتامیه جشنواره استانی «رزم دیدنی» باحضور جمعی از هنرمندان استان روز سه‌شنبه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلفان در این مراسم با اشاره به اینکه این جشنواره با حمایت قرارگاه فرهنگی شهید آوینی وهمکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: شعر در قالب‌های نیمائی (سپید) و کلاسیک و هنرهای تجسمی شامل نقاشی وطراحی بخش‌های مختلف جشنواره «رزم دیدنی» بودند.

یوسف نوری‌زاده هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی اسطوره‌های دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: رسالت هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر این است که بتوانند از گنج بسیار ارزشمند هشت سال دفاع مقدس بهترین بهره را در معرفی اسطوره‌های ارزشمند دفاع مقدس به جامعه با زبان رسای هنر بکار گیرند.

وی با اشاره به اینکه در بخش شعر ۹۲ اثر بسیار ارزشمند با موضوع دفاع مقدس و پایداری به دبیرخانه جشنواره ارسال شد افزود: پس از بررسی هیئت داواران ۱۰ اثر از شهرهای مختلف استان همچون بروجرد، سلسله، کوهدشت و دلفان برگزیده این بخش شناخته شدند که از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

نوری‌زاده ادامه داد: دربخش هنرهای تجسمی نیز ۲۵ اثر بسیار ارزشمند نقاشی و طراحی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در اختتامیه ضمن برگزاری نمایشگاه از مجموع آثار ارسالی از نفرات برتر تقدیربه عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها