یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
توجه به نظرسنجی‌های سالانه به رونق نمایشگاه کتاب کمک می‌کند

غلامرضا منتظری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به ضرورت ارتقای سطح کمی و کیفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت:‌ توجه به نظرسنجی‌های سالانه درباره روند اجرای برنامه‌های نمایشگاه کتاب تهران، به بهبود همه ابعاد این نمایشگاه کمک می‌کند.-

منتظری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب تهران در حکم یک منبع متنوع فرهنگی هر سال در مقابل دیدگان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی گسترانیده می‌شود به‌گونه‌ای که هر علاقه‌مندی بر اساس نیاز و کشش درونی‌اش از این غذای روحی و معنوی بهره‌ می‌گیرد.

وی با بیان این‌که کتاب غذای روح است، ادامه داد: کتاب می‌تواند قلمرو دانش و بینش یک جامعه را ارتقا دهد و تراز فکری و فرهنگی را اعتلا بخشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: توجه ویژه فرهنگ اسلامی به مطالعه، پژوهش و کتابخوانی باعث شده است برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در ترویج فرهنگ مطالعه و ارتقای سطح فرهنگ عمومی کشور نقش موثری را ایفا کنند.

منتظری بیان کرد:‌ نمایشگاه کتاب تهران برگ زرینی است در کارنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و افتخاری بر قلمرو ملی و بین‌المللی ایران اسلامی به شمار می‌آید.

این مقام مسوول عنوان کرد: با اندیشیدن تمهیدات لازم و فراهم کردن تسهیلات ویژه در نمایشگاه کتاب تهران مانند کاهش قیمت تمام شده کتاب‌ها و استفاده از دیدگاه‌های چهره‌های خلاق و خوش فکر سطح کشور می‌تواند به برپایی هر چه باشکوه این نمایشگاه کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط