سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷
انتشار تازه‌های نشر آوای ظهور در دیماه

مدیر فروش انتشارات آوای ظهور از ارایه سه کتاب جدید این نشر در دیماه خبر داد./

حسن قهرمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: پس از پشت‌سر گذاشتن روزهای پرکار در ماه‌های مهر و آذر، این فرصت برای ما به وجود آمد تا کارهای نهایی کتاب‌هایی را که در مراحل پایانی چاپ قرار داشتند، انجام دهیم.

وی افزود: یکی از این کتاب‌ها در حوزه فوتسال نوشته شده و اثر مشترک حمیدرضا نگارستانی و خانم صادقی، عضو سابق تیم ملی فوتسال بانوان ایران است.

قهرمان‌زاده درباره این کتاب گفت: در این کتاب تمرینات تخصصی دروازه‌بانی در فوتسال همراه با تمرینات ویژه گرم کردن بدن بازیکنان ارایه شده‌است. نکته قابل توجه این که این کتاب همراه با یک لوح فشرده(سی دی) تصویری عرضه خواهد شد تا مخاطبان هرچه بهتر آموزش‌های آن را فراگیرند.

وی درباره دیگر کتاب در دست چاپ این انتشارات گفت: همچنین ترجمه یک کتاب ورزشی با موضوع بدنسازی فوتبال به قلم ابراهیم شیرانی به پایان رسیده است و این کتاب نیز مراحل پایانی چاپ را پشت سر می‌گذارد و دیماه روانه بازار نشر خواهد شد.

مدیر فروش انتشارات آوای ظهور افزود: مخاطبان در این کتاب تمرینات عمومی و تخصصی بدنسازی را در کنار تمرینات قدرتی مطالعه خواهند کرد. همچنین بخش کوچکی از این اثر مکتوب به موضوع تغذیه بازیکنان فوتبال اختصاص دارد.

«مدیریت سازمان‌های ورزشی» عنوان دیگر کتاب جدید نشر آوای ظهور است. قهرمان‌زاده در این باره اظهار کرد: این کتاب را دکتر فرشاد تجاری، رییس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با همکاری خانم رضایی نوشته‌اند. تشکیل، مدیریت و سازماندهی سازمان‌ها و تشکیلات ورزشی، محور اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهد.

عضو انجمن فرهنگی ناشران ورزشی در پایان گفت: هر سه کتاب نام‌ برده شده دیماه امسال روانه بازار کتاب خواهند شد و هنوز شمارگان و قیمت پشت جلد این آثار به طور دقیق تعیین نشده‌است.

خبرنگار: محمدجواد سعیدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط