سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۸
ارتقاي سطح دانش در سايه نشست‌هاي تخصصي

رييس اتحاديه ليتوگرافان تهران با اشاره به برپايي نشست‌هاي تخصصي در حاشيه دهمين دوره مسابقات تخصصي چاپ گفت: اين سمينارها و كارگاه‌ها زمينه رشد و ارتقاي سطح علمي و دانش فعالان و دست‌اندركاران رشته‌هاي مختلف چاپ را فراهم مي‌كند.\

حسن قاسمي درگفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: يكي از ضروريات اين سمينار‌ها، توجه به مباحث روز و نيز ارايه آخرين دستاوردهاي چاپي است كه بايد از سوي برگزاركنندگان به آن توجه شود.

قاسمي با اشاره به لزوم توجه به استانداردهاي جهاني در اين نشست‌ها، ادامه داد: خوشبختانه اين حركت از يكي دو سال گذشته آغاز و اكنون به مرحله رشد و بلوغ خود نزديك شده است.

وي تصريح كرد: مسابقات تخصصي چاپ نيز در آستانه دهمين سال برگزاري، به رشد و نمو مناسبي رسيده‌اند و اكنون زمان بهره‌برداري از نتايج آن است.

قاسمي با بيان اين كه بايد در سال‌هاي آتي برنامه‌ مسابقات و كارگاه‌ها پربارتر شوند، يادآور شد: اين مسابقات مي‌تواند زمينه رشد و ارتقاي اطلاعات و آگاهي فعالان چاپ را فراهم كند. 

به گفته رييس اتحاديه ليتوگرافان، گستردگي برنامه‌هاي كارگاه و سمينارهاي آموزشي و تنوع موضوعي آن نيز يكي از مزيت‌ها و ويژگي‌هاي مسابقات امسال به شمار مي‌رود.

دهمين دوره مسابقات تخصصي چاپ،‌ بهمن ماه امسال با معرفي آثار برگزيده و تقدير از افراد برتر برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط