دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴
خرید 32 میلیون تومان کتاب از ناشران و مولفان بومی

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصمیم دارد در مرحله نخست حمایت از ناشران و مولفان بومی، حدود 32 میلیون تومان کتاب خریداری کند.-

مهدی ذوالقدر، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این اداره با مبلغ 32 میلیون تومان، 37 عنوان کتاب با موضوع‌های مختلف به‌ویژه ادبیات و مذهبی، از ناشران و مولفان استان زنجان خریداری خواهد کرد.

وی ادامه داد: کتاب‌هایی که از سوی اداره ارشاد استان زنجان خریداری می‌شوند، در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه‌های عمومی و تخصصی، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، اداره‌های ارشاد شهرستان‌ها قرار می‌گیرد. بنابراین این اقدام در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان عموم مردم استان زنجام نقش به‌سزایی دارد و زمینه را برای دسترسی آسان مخاطبان به کتاب‌های مورد نیازشان فراهم می‌کند.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ویژه‌برنامه این اداره به مناسبت روز قلم گفت: اداره ارشاد استان زنجان به این مناسبت با همکاری انجمن‌‌های ادبی استان، شب شعر طنز با موضوع آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌کند.

ذوالقدر توضیح داد: متاسفانه امروزه جامعه با آسیب‌های اجتماعی متعددی مواجه است. می‌کوشیم تا با برگزاری شب شعر این آسیب‌های اجتماعی را با زبان طنز معرفی و برای آن‌ها راهکارهای کاربردی ارایه کنیم.

وی با بیان این‌که اشعاری که در شب شعر مذکور قرائت خواهند شد، پیش از برگزاری مراسم توسط سه داور از انجمن‌های ادبی فریاد، اشراق و صراط بازبینی و بررسی می‌شود، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم دارد مجموعه آثاری را که در این شب شعر ارایه می‌شوند،با هدف معرفی آن‌ها به عموم مردم در قالب یک کتاب منتشر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط