جمعه ۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۰
فراخوان يازدهمين دوره  كتاب سال حوزه

مسوول دبيرخانه همايش كتاب سال حوزه از آغاز دريافت آثار براي يازدهمين همايش كتاب سال حوزه خبر داد.

عليرضا زهيري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت: در اين دوره از همايش كتاب سال حوزه، كتاب‌هايي كه در سال 87 براي اولين بار به چاپ رسيده‌اند، شركت داده مي‌شوند.

وي با بيان اين‌كه از چند سال قبل تاكنون پايان‌نامه‌هاي سطح چهار حوزه علميه نيز در همايش كتاب سال حوزه شركت داده و به صورت جداگانه داوري مي‌شوند، خاطرنشان كرد: در سال جاري نيز پايان‌نامه‌هاي سطح چهار يا دوره دكتري كه در سال‌هاي 85، 86 و 87 دفاع شده‌اند و تا به حال وارد داوري كتاب سال حوزه نشده‌اند، شركت داده مي‌شوند.

زهيري با اشاره به اين‌كه همايش كتاب سال حوزه تاكنون بر اساس يك آيين‌نامه برگزار مي‌شد، گفت: در نظر داريم با تصويب آيين‌نامه اين همايش در شوراي عالي حوزه علميه، از اين پس همايش را بر اساس اين آيين‌نامه برگزار كنيم.

وي با اشاره به برخي تغييرات در اساسنامه كتاب سال حوزه نسبت به آيين‌نامه قبلي، اضافه كرد: اين اساسنامه يك بار در شوراي عالي حوزه علميه مطرح شد و بايد اصلاحاتي در آن صورت گيرد.

مسوول دبيرخانه همايش كتاب سال حوزه همچنين از تغيير در اركان همايش كتاب سال حوزه خبر داد و تصريح كرد: بر اساس اساسنامه جديد، شوراي كتاب تاسيس و تغييراتي در اركان همايش ايجاد مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه پيش از اين موضوع جهاني شدن همايش كتاب سال حوزه مطرح شده بود، خاطرنشان كرد: با توجه به وضعيت موجود، اکنون امكان انجام اين امر وجود ندارد.

زهيري در پايان از تجليل خادمان كتاب و برگزاري جلسات نقد كتاب به عنوان برنامه‌هاي جنبي يازدهمين همايش كتاب سال حوزه ياد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها