چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
توزیع ۳۰ هزار بسته آموزشی مهد الرضا(ع) در استان خراسان رضوی

خراسان‌رضوی- مدیر انتشارات به‌نشر از آغاز توزیع اقلام آموزشی فرهنگی مهدالرضا از ۱۷ شهریور در مشهد و شهرستان‌های اطراف با همکاری مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، مسعود فرزانه با اعلام این خبر گفت: تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز نوآموزان مهدالرضا (ع) یکی از کلان پروژه‌های به‌نشر است که در روزهای منتهی به آغاز سال تحصیلی صورت می‌پذیرد. این طرح در سال جاری همچون سنوات گذشته از تاریخ ۱۷ شهریور ماه به مدت دو هفته، اجرا می‌شود و روزانه به طور متوسط ۷ هزار نوآموز به همراه خانواده‌هایشان، برای دریافت اقلام به محل توزیع مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: در طرح توزیع اقلام مهدالرضا (ع) اهم تلاش و توجه شرکت به‌نشر به دسترسی راحت خانوادها، هم از نظر موقعیت مکانی و هم از نظر محل پارک مناسب برای وسایل نقلیه است از این رو انبار شرکت به‌نشر با دارا بودن پارکینگ اختصاصی که در میدان بیمارستان امام رضا (ع) قرار دارد برای توزیع اقلام مهد الرضا (ع) در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نحوه دریافت اقلام توسط خانواده‌ها اظهار کرد: طی یک برنامه ریزی دقیق، روزانه به ۷ هزار خانواده پیامک ارسال می‌شود و خانواده‌ها پس از دریافت پیامک اطلاع رسانی، با مراجعه حضوری به مکان توزیع، اقلام خود را دریافت می‌کنند.

مدیر انتشارات به‌نشر با اشاره به اینکه طرح توزیع اقلام مهد الرضا (ع) از سال ۱۳۹۶ توسط انتشارات به نشر انجام می‌شود، افزود: در سال جاری حدود ۱۳ هزار بسته در مشهد توزیع خواهد شد که این رقم با احتساب اقلام آموزشی مهد الرضا (ع) در شهرستان‌ها به ۳۰ هزار بسته می‌رسد.

وی اظهار کرد: اقلام آموزشی مهد الرضا (ع) شامل ۷ جلد کتاب آموزشی، لوازم التحریر، کیف، جامدادی، کارت حروف الفبا و لباس است.

فرزانه یادآور شد: با توجه به سیاست اتخاذ شده، بحث کیفیت و قیمت اقلام در اولویت امور قراردارد از این رو سعی می‌شود تمامی محصولات با بالاترین کیفیت و از بهترین برندهای موجود از تولید کنندگان داخلی تهیه شود. در سال جاری با توجه به تنوع اقلام، از محصولات ۱۵ تولید کننده استفاده شده است.با توجه به نظرسنجی که همه ساله از خانواده‌ها انجام می‌شود، بیشتر خانواده‌ها از کیفیت اقلام، نحوه اطلاع رسانی، زمان و نحوه دریافت اقلام و همچنین نوع برخورد پرسنل رضایت کامل داشته‌اند و هرساله تلاش می شود کیفیت محتوا و کالاهای عرضه شده بالاتر از سال قبل باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها