پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
جذب بیش از ۱۱ هزار کتاب اهدایی در ۶ ماهه اول در استان ایلام

ایلام- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام گفت: بیش از ۱۱ هزار جلد کتاب اهدایی در ۶ ماهه اول در کتابخانه‌های عمومی استان ایلام جذب و ثبت شده است.

سمیه حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، گفت: بیش از ۱۱ هزار جلد کتاب اهدایی در ۶ ماهه اول در کتابخانه‌های عمومی استان جذب و ثبت شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ادامه داد: بیشترین آمار ثبت کتاب‌های اهدایی مربوط به کتابخانه‌های امام رضا مهران و شهید رجایی شهرستان چوار و امیرکبیر آبدانان است.

وی ادامه داد: این نگرش خیرخواهانه و عملکرد متعهدانه شهروندان استان، نشانه بلوغ علمی و اجتماعی مردم در توسعه و گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان مردم است.

وی ادامه‌داد: با تقویت فرهنگ اهدای کتاب در جامعه می‌توان شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط و پرامید و فرهنگی بود.

حیدری ادامه داد: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در راستای تقویت و نهادینه کردن فرهنگ اهدای کتاب در میان مردم از تمام علاقه‌مندان به پویش‌های اهدا کتاب حمایت می‌کند.

وی در پایان از تلاش و همت و پشتکار کتابداران کتابخانه های عمومی استان تقدیر کرد.

به گزارش ایبنا؛ در استان ایلام ۵۱ باب کتابخانه عمومی نهادی و ۶ کتابخانه مشارکتی مشغول ارائه خدمات فرهنگی به مخاطبان هستند و تعداد ۳۷ هزار و ۸۴۶ نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان ایلام و تعداد کل منابع کتابخانه‌ها ۷۱۶ هزار و ۸۶۵ جلد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها