شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
کرمانشاه صاحب 5 کتابخانه روستایی می‌شود

امسال از محل اعتبار سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، پنج کتابخانه در این استان ساخته می‌شود.-

مهدی سلیمانی، مدیر دفتر فنی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: هر یک از این‌ کتابخانه‌ها 320 مترمربع زیربنا دارند.

وی با اشاره به مکان‌هایی که قرار است این کتابخانه‌ها در آن‌ها ساخته شوند، افزود: کتابخانه روستایی شیان اسلام آبادغرب با اعتباری افزون بر یک هزار و 950 میلیون ریال در هفته دولت کلنگ‌زنی شده است.

وی ادامه داد: این کتابخانه در مساحت 650 مترمربع احداث می‌شود. نقشه زمین و نقشه ساخت آماده شده است و مشکلی برای ساخت آن نداریم.

این مقام مسوول همچنین گفت: کتابخانه روستای کلکوش از توابع شهرستان گیلانغرب نیز به عنوان یکی دیگر از این طرح‌ها، با اختصاص دو هزار میلیون ریال اعتبار در مساحت 600 مترمربع احداث می‌شود.

به گفته سلیمانی، کتابخانه‌های روستایی «بانه وره» شهرستان پاوه با اعتبار دو هزار میلیون ریال و مساحت 700 مترمربع، کتابخانه «چهر هرسین» با اعتبار دو هزار و 200 میلیون ریال و مساحت 600 مترمربع و کتابخانه روستای «فش کنگاور» با اعتبار یک هزار و 800 میلیون ریال و مساحت 600 مترمربع از  کتابخانه‌هایی محسوب می‌شوند که در ردیف مصوبات سفر رهبری به استان قرار دارند.

وی یادآور شد: به زودی ساخت این کتابخانه‌ها در استان کرمانشاه آغاز خواهد شد و ما اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار و آماده‌سازی نقشه برای این پروژه‌هاییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط