چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۰
لزوم تاسيس دبيرخانه دايمي مسابقات تخصصي چاپ

مدير آموزش دانشكده چاپ، ايجاد دبيرخانه دايمي مسابقات تخصصي چاپ را در برقراري ثبات برنامه‌ها و اهداف اين مسابقات ضروري دانست و اظهار داشت: اگر اين مسابقات نيز مانند جشنواره صنعت چاپ، دبيرخانه دايمي داشته باشد، كيفيت برگزاري برنامه‌ها و داوري‌ها از ثبات بيشتري بهره‌مند مي‌شوند.\

محسن يگانه‌كاري به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: همچنين مي‌توان شناسنامه‌اي از فعاليت‌ها و اقدامات انجام شده در دبيرخانه مسابقات مكتوب و به عنوان تاريخچه يا فعاليت‌هاي انجام شده ثبت شود.

وي ادامه داد: متاسفانه در دوره‌هاي گذشته ديده شده است كه با تغيير يك مدير، اجراي اغلب كارها و برنامه‌ها با مشكل روبه‌رو مي‌شد كه اميدواريم اين موضوع با ايجاد دبيرخانه دايمي برطرف شود.

يگانه‌كاري در بخش ديگر سخنان خود، درباره مزاياي اين مسابقات، توضيح داد: چاپخانه‌داران مي‌توانند در اين مسابقات توانايي‌هاي خود را محك بزنند و كيفيت كارهاي خود را در مقايسه با آثار برتر ارتقا دهند.

وي تصريح كرد: شناخت آثار برتر از كارهاي ديگر، كار آساني است و اميدوارم داوران با تكيه بر توانايي‌هاي خود اين اقدام را انجام دهند.

يگانه‌كاري با اشاره به لزوم استمرار برگزاري چنين مسابقاتي، يادآور شد: نفس برگزاري مسابقات، ارزشمند است و نبايد با تغيير مديريت و يا مسايل ديگر اهميت آن از بين برود.

دهمين دوره مسابقات تخصصي چاپ،‌ بهمن ماه امسال با معرفي آثار برگزيده و تقدير از افراد برتر برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط