محدثه نورانی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد گفت: هر سال به عنوان آموزگار دانشآموزان، به جای ارائه انشاهای تکراری، تکلیفی مهارت محور به آنها میدادم.
وی بیان کرد: این شیوه به گونهای است که دانشآموزان داستانی طنز بنویسند که در آن اتفاقات برعکس و یا عجیب غریبی به وقوع بپیوندد (گاهی در داستانها شخصیتها و وسایل یا نحوه استفاده از آنها با هم جابهجا میشوند) که با نوشتن این داستان خلاقیت و قوه خیال دانشآموزان تقویت شود.
نورانی تصریح کرد: در نهایت داستانهای زیبای این فرزندانم را به صورت این مجموعه کتاب درآوردم تا برای فعالیتهای آتی دانشآموزان انگیزه و تشویقی باشد.
وی تاکید کرد: امید دارم با ارائهی تکالیف خلاقانه توسط معلمان، استعدادهای نهفتهی دانش آموزان کشورم شناسایی و فرزندانمان را به سمت علایق خود در جهت شکوفایی استعدادهایشان سوق دهیم.
نورانی تصریح کرد: این کتاب در ۵۱ صفحه به صورت رنگی به چاپ رسیده است.
نظر شما