شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
مسابقه فرهنگی «در زرین» در ۴ رشته ادبی برگزار می‌شود

زنجان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف، مسابقه فرهنگی «در زرین» در ۴ رشته ادبی برگزار می‌شود.

احسان پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مقام معظم رهبری به آن تأکید بسیاری دارند، مبحث حجاب و عفاف و توجه ویژه به آن در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موجب تقویت بنیان خانواده می‌شود، اضافه کرد: در این راستا مسابقه فرهنگی «در زرین» در ایجرود برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود افزود: این مسابقه با همکاری کانون پرورش فکری نوجوانان شهرستان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند یک اثر از ۴ محور (دلنوشته- خاطره نویسی- شعر و داستان کوتاه) را انتخاب و تنظیم و با قید مشخصات کامل تا ۲۷ تیرماه سال جاری به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

پیشکاری با اشاره به اینکه علاوه بر این مسابقه فرهنگی سلسله نشست‌های موضوعی حجاب و عفاف نیز برگزار می‌شود، گفت: استفاده از مشاورین توانمند در موضوع عفاف و حجاب و مقابله با مدگرایی و همچنین ترویج ازدواج آسان، برگزاری اردوهای زیارتی، برپایی غرفه‌های نمایشگاهی با عنوان «یک حس خوب» از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته عفاف و حجاب است.

وی تصریح کرد: تولید محتوا در فضای مجازی و همچنین تولید محصولات چندرسانه‌ای با محوریت عفاف و حجاب بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط